25-річний дизайнер з Амстердама спроектував велосипедну лампу з сонячними батареями і захистом від крадіжок

25-річний промисловий дизайнер з Амстердама розробив велосипед, який працює від сонячних батарей і має вбудований захист від крадіжок. Велосипед носить назву Litta. Зараз Матісс тер Куйле збирає гроші через краудфандинговую платформу Kickstarter. Щоб проект запрацював, потрібно не менше 60 000 євро.

Голландці і велосипеди

Сказати, що голландці люблять велосипеди, – значить не сказати нічого. Для жителів Нідерландів це не просто спосіб пересування, а особливий стиль життя. Так як ця європейська країна досить невелика, за її містечкам досить зручно пересуватися на цьому двоколісному транспорті. Тому саме так голландці «ходять» на роботу, в магазин і вечірки до друзів. За статистикою, у країні близько 22 мільйонів велосипедів.

Не дивно, що і Матісс навчився кататися на велосипеді задовго до того, як йому виповнилося десять років. Як і будь-який інший голландець, дизайнер оснастив свій транспортний засіб фарами. Він повісив досить багато велосипедних лампочок, які харчувалися від невеликого генератора. Однак досить скоро той почав виходити з ладу, не витримавши напруги. Тоді випускник кафедри промислового дизайну придумав ідею: він придумав фари Litta, які живляться від сонячної енергії і не вимагають ні батарейок, ні електрики.

Унікальний рецепт торта з шоколадом без випічки і охолодження
Мій горох виростає один в один. А все завдяки правильному прищипыванию
Тепер у Facebook можна переміщати свої дані через Google Photos

Проблема крадіжок та її рішення

У Голландії актуальна проблема крадіжок велосипедів. За статистикою, їх крадуть кожні 20 хвилин. Ось як ставиться до цього підприємець: «Ці люди, яким лінь обзавестися власним велосипедом, просто крадуть його у сусіда». Мабуть, і з самим Матіссом це траплялося не раз. Тому ліхтарі оснащені спеціальним замком, який надійно запобігає ворожнечу пристрою. Щоправда, сам велосипед при цьому все ж надається повісити замок.

Ще одна проблема велосипедистів – постійно виходять з ладу батареї. Багато хто забуває вимикати ліхтарі після того, як залишають велосипед на парковці, що призводить до того, що акумулятори сідають. Але з Litta така ситуація неможлива: у пристрої є датчики вібрації, завдяки яким воно включається, коли велосипед починає рухатися. Якщо ж людина їде за світлим вулицями, то світло не вмикається. Вимикаються ліхтарі також самостійно через деякий час після того, як власник припиняє рух.

Ідея сконструювати такий датчик прийшла інженеру не відразу. Він довго думав, як зробити пристрій досить зручним для користувачів. Спочатку він хотів зробити знімний ліхтар, який потрібно було брати з собою кожен раз після того, як ви поставили велосипед на стоянку. Проте багато людей не люблять возитися з деталями, тому напевно б залишали Litta на рамі. Тоді Матиссу прийшла в голову ідея про те, що поїздку на велосипеді завжди супроводжує тряска. Потім він задумався про датчики вібрації, а його команда допомогла йому зробити все інше.

Морозиво-сендвіч з безглютеновыми коржами: готуємо освіжаючий ласощі
В кого закохана Софі Марсо через 21 рік після виходу фільму “І цілого світу мало”
“Ніч у музеї 4”: новий сюжет і можливе повернення Бена Стіллера

Зовнішній вигляд і функції пристрою

Ліхтар Litta є непроникним і являє собою прямокутний брусок, зверху якого знаходиться сонячна батарея. Кожну хвилину, поки велосипед знаходиться на вулиці, вона заряджається. При цьому перешкодою не є навіть похмура погода. Саму дорогу Litta не висвітлює, зате робить велосипедистів помітними з відстані 300 метрів – як збоку, так і спереду.

Літієва батарея повністю заряджається за 4 години і володіє достатньою місткістю, щоб працювати без підзарядки протягом доби. Про те, що необхідна зарядка, пристрій сигналізує невеликими спалахами. За розміром ліхтар досить невеликий і має мінімалістичний дизайн. Він може бути встановлений на кермо, переднє або заднє колесо.

Важкі бізнес-рішення

Однак поки однієї чудової ідеї все одно недостатньо для того, щоб запустити успішний бізнес. Існує сорок прототипів Litta, вже випробуваних велосипедистами. Однак у Матісса все ще немає достатніх коштів, щоб завершити проект. До 7 березня на краудфандингової платформі буде йти кампанія, покликана зібрати необхідні 60 000 євро для досягнення мети молодої людини. Найбільша частина цих коштів буде використовуватися для виготовлення літієвих батарей. Також проектом, напевно, будуть потрібні додаткові 14 000 доларів для того, щоб покрити непередбачені витрати.

Єдина слабка ланка Litta – це пластик, який в довгостроковій перспективі може бути зруйнований сонцем і дощем. Однак виробник дає гарантію на ліхтар як мінімум 5 років. Але швидше за все, вони будуть служити набагато довше.

Підсумки

Команда Litta вже готова випустити перший наклад двох тисяч ліхтарів. Один товар буде коштує від 25 до 30 євро. «Собівартість виробництва без урахування реклами складає одну третину від цієї ціни», – говорить Тер Куйле. Випуск заплановано на серпень 2020 року. Ліхтарі, швидше за все, будуть продаватися у Великобританії, Німеччині, Японії, Канаді та США. Все-таки Нідерланди – це не єдине місце, в якому катаються на велосипедах. За задумом Матісса, його дітище зробить поїздки людей більш безпечними і комфортними.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code