Як під копірку: Ford Super Deluxe Woody та інші західні авто, стали натхненням для дизайнерів радянського автопрому

У той час як СРСР випереджав США у важкій промисловості і ракетобудуванні, була єдина гілка, в якій Союз помітно відставав – автоіндустрія.

І щоб не відставати дуже сильно, Радянський Союз нерідко «запозичив» ідеї у своїх колег.

Майже Ford

“Чайка” була одним з перших російських транспортних засобів, скопійованих з західних зразків. Дане авто мало представницький ранг і фігурувало на російському ринку з 1959 по 1988 рік, змінивши 2 покоління.

Перший вантажний автомобіль ГАЗ зійшов з складального потоку в 1932 році. Кількома роками раніше американський винахідник Генрі Форд підписав договір на створення промислового об’єкта в Росії. З цієї причини ГАЗ вважають офіційною копією форда.

Нові вантажні авто ГАЗ-АА стали російським аналогом Ford. Радянський автопром уклав угоду з американською корпорацією, яке було вигідно всім: СРСР отримав новітні технології виробництва, які Москва згодом використовувала в суміжних областях, а контракт на 30 млн доларів дозволив Ford вийти на новий рівень.

Вишукування американського Buick 1935 року також не залишився без уваги російських інженерів.

Відчуває велику провину. Дочка Тимошенко розповіла журналістам про каяття батька
Анна Хилькевич має намір змінити ім’я своєї молодшої дочки
З риби, птиці та картоплі теж може вийти екзотика: як я видаляю свою сім’ю

Конструкція радянського «лімузина» ZiS-101 сталася від Buick.

Ford Super Deluxe Woody 1947 року розрахований на їзду по узбережжю сонячної Каліфорнії, але російський автолюбитель може спробувати проїхатися на його копії в умовах морозної зими.

“Опель-Кадет”

Є відомості, що Сталін намагався розпочати виробництво цієї машини до початку Другої світової війни в СРСР, але план був реалізований лише після її закінчення.

У 1946 році на столичному автозаводі був випущений дебютний аналог Kadett – Москвич-400. В цей час люди у світі вже мали у своєму розпорядженні можливістю придбати автомобіль з Заходу. В СРСР елітні машини були доступні тільки чиновникам.

Ідеї з Апеннінського півострова

Російські дизайнери шукали натхнення не тільки в Штатах, а й у Європі.

Їм сподобався грайливий Fiat 1955 року, який стрімко завойовував популярність. За 5 років після присутності на ринку було реалізовано близько одного мільйона екземплярів цієї моделі.

В 1961 році в СРСР був представлений двійник Fiat, який отримав назву ЗАЗ-965. Радянські розробники забезпечили його чорними дверцями, які в Італії вважають «самоубийственными». У 60-х роках придбати автомобілі могли і прості громадяни.

Слимаки бояться мою пекінську капусту. А все спасибі меленого перцю і гірчиці
Цей торт виглядає як “Зоряна ніч” Ван Гога: покроковий рецепт з фото
Замість масок і бальзамів я завжди роблю прості спреї для зміцнення волосся

«Drive Prinz and Be the King» – рекламний гасло для авто Prinz 4 1961 року народження, родом із Західної Німеччини. Через 30 секунд він може набрати швидкість до 97 км/ч.

Лише через 10 років ЗАЗ-968 почав з’являтися на російських дорогах. Бічні повітрозабірники виглядали кумедно, з-за цієї особливості люди назвали автомобіль «чебурашкою».

Бренд Fiat в 1967 р. отримав елітарну премію «Автомобіль року» за винахід моделі 124. Втім, справжня слава для цього авто прийшла раніше – в 1966 році Fiat і СРСР підписали домовленість про засновництво одного з наймасштабніших автозаводів у Росії.

Територіальне розташування заводу – місто Тольятті, який був перейменований із Ставрополя в честь італійського комуніста Пальміро Тольятті.

«Лада» була розроблена за подобою Fiat, але з більш міцною сталлю і більш високим кліренсом для російських доріг. Популярний авто випускалося майже 18 років, а Тольятті залишається штабом виробництва автопрому в Росії і по сей день.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code